lördag 1 november 2008

Feng shui-bok


När jag nu är i rekommendationstagen, så kan jag ju lika gärna fortsätta på temat ett tag. En bok som handlar om feng shui och som jag tycker är väldigt bra är "Rensa i röran med feng shui" av Karen Kingston. Den finns nu i pocket, vilket jag inte tror att den har gjort tidigare.


Boken beskriver både praktiskt hur du kan rensa alla dina rum hemma, hur du ska närma dig dina högar som ev samlas här och där och även en del om det mentala skräpet. Det är bara att ta till sig det i boken som känns bra och sant för dig och sedan börja rensa !!


Tyvärr blir inte bilden så bra, men jag hoppas att ni ser ändå :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar vara nåt för alla och envar.

Igår rensade vi i avocadoträdet! Långa, säkert 4 meter, raka bougainvillaskott med en tofs av blommor i toppen kapades utan pardon.

Kram Ampan