söndag 27 februari 2011

Drömmar - Dreams


Nu har jag börjat förbereda inför resan. Det är ju bäst att ha lite koll på pass, pengar och biljett. Jag är ändå orolig att jag ska glömma något viktigt ! Och jag packar sent....

Jag drömmer om att ha en mysig och skön resa med roliga upplevelser, vackert väder och många fynd från Paris. Jag kan också visa er annat att drömma om. Titta in hos http://www.countrybymail.se/se/ där jag har hittat en del fina saker. Jag har också lånat bilden därifrån.

Ha det nu underbart & skönt, kära vänner !

Kramar
Anci

I've started to prepare for the trip. I think that's good to have my things in order. But I'm still worried that I will forget something important ! And I pack very late....

I'm dreaming of a wonderful and joyfull trip with fun moments and maybe a little sunshine and many bargains. I show you something else to dream about. Look at http://www.countrybymail.se/se/ . I found nice things there and I've borrowed the photo from their homepage.
Have a fantastic week. my dear friends !
XO
Anci

6 kommentarer:

Hannis sa...

Vad härligt du kommer att få det på resan!
Det är jag övertygad om.

Kram Hannis

Loppe sa...

Ønsker dig verdens bedste godaste rejse...

Bon voyage mon ami!

Kram kram kram

Loppe

Ölandsvindar sa...

Möta våren i Paris, det är inte det sämsta!Det blir säkert en fin upplevelse.
Kram
Kerstin

Tina sa...

Det kommer att bli störtskönt!
Jag måste kurera mig illa kvickt för jag sticker snart jag med..

kram kram

Tidsmästarinnan sa...

Hej Anci,
å vad kul med en Parisresa... det är en så speciell stad för mig :-)
Ha en riktigt härlig tur och visa massor med bilder när du är hemma igen!
Kram
Susanne

Min plats i solen sa...

Vad härligt med en resa till Paris! :) Jag hoppas att du har det helt underbart och bara njuter av atmosfären. :)

Kram Lotta