torsdag 28 april 2011

Vad gör man ? - What to do ?



Jag menar, när jag har idéer och tankar om saker jag vill göra och inte gör dem ? Åh, vad jag vill måla och sy och ..... Ska jag strunta i allt annat och bara göra det jag vill ? Det är nu som jag vill få många JA i kommentarerna :)
Idag visar jag några bilder som fotografen Paul Brissman har tagit. De är så underbara och de får mig inspirerad och så faller jag in i dagdrömmar igen (och inte gör något).

Ha en härlig fredag !

Kramar
Anci

I mean, when I have ideas and thoughts about things I want to do and don't do them ? Oh, I want to paint and sew and .... Shall I ignore everything else and just do what I want to ? It's now I want to have many YES in the comments :)
I show you some photos today that the photographer Paul Brissman have taken. They are wonderful and they gives me inspiration and makes me fall into daydreams again (and then ends up doing nothing).

Have a gorgeous Friday !

XO
Anci

3 kommentarer:

Tina sa...

JA, självklart ska du göra det du vill! Tiden finns alltid, det är planeringen/prioriteringen det hänger på..

Stor kram!

Katta sa...

Riktigt snygga foton och snygg inredning. Jag vill också massor men saknar tid, ork och pengar så det får väl bli när det blir helt enkelt. Tur att drömmarna kan hålla en gående i allafall, kram Katta

Ölandsvindar sa...

Klart att jag svarar JA! Men det är inte så lätt som det låter. Det finns många måsten här i livet!Men försök!!!
Kram
Kerstin