onsdag 21 september 2011

Var finns det ? - Where is it ?



Jag har både hoppat fallskärm och rest. Hoppade gjorde jag för några veckor sedan och det är en fantastisk upplevelse. Jag vill göra det igen !!



Men var är tiden och lusten ? Jag känner att jag såååå gärna vill sätta igång med mina dörrar. Men varför gör jag inte det då ? Är det för att jag inte tycker att jag hinner eller är inte känslan rätt ? Fast det är nog svårt för er att svara på :) Om jag bara kom igång med penseln och den här burken skulle jag bli glad.



Kram till alla !

Anci




I have both skydived and traveled. The jump was not so long ago and it was a fantastic experience. I want to do it again !



But where can I find time and the feeling ? I want to start with my doors NOW. But I don't. Why ? Is it because I haven't got the time or is it the lack of feeling ? I can understand if you don't have the answer :) If I only did start to use the brush and this can, I would be happy.



Hugs to you all !!

Anci






2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Vet du vad - det kommer när det kommer. Helt plötsligt får du för dig att sätta igång med penseln och då kommer det att bli svårt att släppa den istället :)

Kram Jenny

rosvikslyckan sa...

Vilken fin blogg du har Anci. Plötsligt en dag så kommer det att kännas som....idag ska jag måla ,den dagen kommer det gå av bara farten.

kram Jenny