tisdag 3 april 2012

En present - A gift

Nu tycker jag att jag är värd en present, så jag har köpt ett helt alfabet till mig själv ! De nya bokstäverna är större än de jag har sedan tidigare. Nu kan det skrivas både litet och stort ! Det ska bli kul att prova.

Hej så länge ! Tillbaka innan påsk, hoppas jag

Kramar
Anci



I do think that I'm worth to be given something. So I bought a whole alphabet to myself ! These letters are bigger than the ones I already had. It can be both small and big now. It will be fun trying :)

Bye for a while ! Back before Easter, I hope.

XO
Anci



 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jaaa... du är värd många, många presenter. Först läste och tänkte jag alfapet... men små bokstäver!!
Nu har bokstäverna ordnat till sig i mitt huvud och jag finner dina nya bokstäver hur vackra som helst.
Kramar från Ampan

Johanna Stålros sa...

Ja så klart du är värd det;) Kramar

Hannis sa...

Klart du är värd en present!
Man ska ge sig själv små guldkorn ibland.
Kram Hannis

Tina sa...

Det var du värd!

Glad Påsk till dig!