fredag 3 augusti 2012

Sommar - Summer

Olika saker förmedlar olika stämningar och känslor. Vita kläder, ljusa jeans och snäckor är sommar för mig. Det är bara sanden som saknas.
Nu har jag semester en vecka och åker bort några dagar. Men jag skriver nog ett inlägg till innan som har lite vinterkänsla i sig...

Jag önskar er en härlig helg !

Kram
Anci

Different things gives different moods and emotions. White clothes, lightcolored jeans and seashells feels like summer for me. It's just the sand that's missing.

I'm on vacation for a week now and I will be away for a couple of days. But I might write a post before that with a sense of winter...

I wish you all a lovely weekend !

XO
Anci




3 kommentarer:

Hannis sa...

Ljusa kläder och snäckor är verkligen sommar. Och vita stenar.
Såna som man kan ha i burk som påminner om mystider.

Ha nu en underbar resa!

Kram Hannis

Tina sa...

Ljust hör sommaren till!

kram o ha en fin vecka!

Unknown sa...

En härlig semestervecka önskar jag dig och riktigt mycket sand mellan tårna.

Många varma kramar från Anne-Marie