måndag 19 november 2012

Måla - Paint

Nu har jag gjort det igen :) 
Det står en ny häst på mitt skrivbord. (Jag har målat några andra förut som present). Jag tycker att det är roligt att måla dem för de tar inte så stor plats och det tar inte lång tid att måla dem heller. Den här gången blev det en vit häst till mig själv ! 

Jag önskar er alla en härlig vecka !

Kram
Anci

I done it again :) 
It's a new horse on my desk, (I have panited two horses before for someone's birthday). I like to paint them because they are small and it doesn't take to much time to paint them either. This time I made a white horse to myself !

I wish you all a wonderful week !

XO
Anci 




4 kommentarer:

Tina sa...

Tjusigt!!

kram på dig

Unknown sa...


Visst har man ett speciellt kärleksförhållande till de stadiga trähästarna.
Är lycklig ägare till fyra vackert bemålade fålar, var och en med sin historia.
Kramar från Madeira

Katta sa...

Jättefin häst ala Dalarna meets Stockholm :) Kram Katta

Bodil sa...

Vad fin dalahäst.
Jag har ingen dalahäst det är något jag önskar mig.
Kram Bodil.