tisdag 25 december 2012

Tacksam - Grateful

Jag har fått fina julklappar, jag har ätit god julmat, jag har beundrat vår julgran, jag har hört på fin julmusik och jag har umgåtts med familjen.  Det finns så mycket att vara tacksam för och det är jag. Men det finns en saknad efter något eller några i mitt hjärta....

Ha en fortsatt mysig julhelg !!

Kramar
Anci


I've got nice Christmas gifts, I've eaten delicious Christmas food, I've admired our Christmas-tree, I've heard beautiful Christmas music and I've been with my family. There are so much to be grateful for and I am. But there's a loss is my heart for something or somebody....

Enjoy all days of Christmas !!

XO
Anci



4 kommentarer:

Tina sa...

Det gör det här också, lite mer än vad jag trodde faktiskt..


kram på dig

Debie Grace sa...

Merry Christmas! ;)

Splendid Willow sa...

Hej lilla gumman,

Sänder dig varma tankar och god energi för 2013.

Tack för allt stöd och din vänskap. I am grateful for YOU.

Kramar i rymden,

Mon

Ölandsvindar sa...

Julhelgen, så vacker med tända ljus och all musik. Det är då man är så tacksam för alla som finns med och tänker extra på dem man saknar.
Kram till dig! Kerstin