måndag 19 augusti 2013

Nystart ? - A new beginning ?

Jag tänker så och jag tror att många andra gör det också. Hösten är en tid för att börja om, starta på nytt och göra förändringar.Så visst är det dags, men var ska jag börja ? :)
Kanske med att ta fler bilder, röra mig mer, lära mig något nytt som att dreja.

Vad vill ni göra ?

I think like that and I think that many others do it too. The thing about Autumn being a time to start again, do changes and so on. It's time now, but where to begin ? :)
Maybe take more photos, exercise more or a course in pottery.

What do you want to do ?

XO
Anci




4 kommentarer:

Hannis sa...

Jag ska ta tag i tecknandet i höst har jag tänkt.
Damma av den där lusten och bara göra för skojs skull!

Visst är hösten en nystart=))

Kram Hannis

Home2tiny sa...

I höst ska jag koncentrera mig på att försöka bli bättre på att ta bilder o sen lära mig bildredigering bättre. Men först ska jag njuta det sista av min semester. Kramisar Tina

Bodil sa...

Jag håller med dig att hösten är en nystart och jag måste ta tag i mitt tränande. Måste!!!!!
Kram Bodil

Katta sa...

Jag tycker det är toppen med höst och att starta nåt nytt. Här är en hel del förändringar på gång i diverse olika plan. Kram Katta