onsdag 13 augusti 2014

Drömfångare - Dreamcatcher

Har jag berättat för er att jag har gjort en drömfångare ? Ja, det har jag gjort i alla fall :)
Jag fick inspirationen till den från Anna Malmberg som har bloggen Northern Delight. Den var rolig att göra och det var ett lagom sommarpyssel. Hoppas att det kan stoppa mardrömmar också !

Kram 
Anci


Have I told you that I've made a dreamcatcher ? Anyway, I have :)
I got the inspiration from Anna Malmberg, she have a blog called Northern Delight. It was fun to make and just right thing to do in the summer. I hope it can stop nightmares too !

XO
Anci




 

3 kommentarer:

Hannis sa...

Så fin!!

Jag fick en bok i present om hur man gör drömfångare.
Nu inspirerade du mig att släpa fram den och komma igång=))

Kramen Hannis

a kitchen in the country sa...

Vilken söt drömfångare. Jag hoppas du sover riktigt gott och drömmer de allra finaste drömmar nu. :)

Sköt om dig Anci!

Kram Charlie

Ebba sa...

Åh så fin drömfångare!