söndag 25 januari 2015

Nu är det vår ! - It's Spring now

Nu är det vår ! Eller nästan i alla fall, för nu har jag fått tulpaner. Och då är det ju nästan-vår tycker jag. Fast jag gillar ju vintern också :) Bara jag har varma sköna kläder på mig.

Har ni också en blogg som beter sig lite konstigt ? Det har jag. Eller så är det datorn...

Jag önskar er en fin och fantastisk vecka !!

Kramar
Anci


It's Spring now ! Or almost, because I been given Tulips. And when that happend, its almost-Spring. I think so :) But I like the Winter too, if I have warm and cosy clothes on.

Does anyone of you have a blog that do strange things ? I have. Or can it be my computer... ?

I wish you all a wonderful Week !!

XO
Anci










6 kommentarer:

Hannis sa...

Jag tror att det är blogger som spökar...Knepigt att blogga och lämna kommentarer=))

Tulpaner är som ett enda stort vitaminpiller, underbart!

Kramen Hannis

anne-marie ekström sa...


Oh,vilka vackra tulpanbilder att glädja sig åt då vädret är för bedrövligt, tö och slask upp över fotknölarna.
Kramar från Anne-Marie

Ölandsvindar sa...

Jag gillar tulpaner! Så krispiga och färgstarka.Men just nu är det mina små snödroppsknoppar i rabatten som ger mig den största vårkänslan.
Kram /Kerstin

Anonym sa...

Hej ANci.
Hur mar du?
Vet inte om du fick mitt fodelsedag kort?!

Grattis igen (om du nte fick) ! hehe
Hoppas alt ar bra!

KRam,
Natalie Afonseca

Home2tiny sa...

Tulpaner ger verkligen vårfeeling. Ha en fin helg. Kramisar Tina

maria at inredningsvis sa...

UNDERBARA vårblomster me likeeee :) önskar dig en skön solig helg

Ny post ute...vacker orientalisk inredning :)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion