måndag 16 februari 2015

Var ? - Where ?

Jag tog en promenad i min stad och jag blev glad när jag hittade en väg som jag inte har sett förut. Inte för att jag kan alla gator i stan, men ibland visar staden sig från en annan sida. Lite nytt och spännande sådär. Men jag hann aldrig undersöka för då kom min barndomsvän och vi gick och pratade på ett mysigt café tvärs över gatan istället. Kanske nästa gång ??

Kramar
Anci


I took a walk in my town and I was happy when I found a street I haven't seen before. I don't know every street, but the city showed up another side of it. Something new and a bit interesting. But then my friend came and we went to a wonderful cafe across the street and talked instead. Maybe next time ?

XO
Anci






1 kommentar:

Hannis sa...

Gamla stan=))
Det är det jag älskar med Stockholm, att det alltid finns något nytt att se.
Så finns det ju galet mycket historia också.

Kramen Hannis