söndag 1 mars 2015

Drömmare - Dreamer

Jag måste nog erkänna att det är en drömmare jag är. Det är lättare att få saker att hända där och jag är modigare. Jag kan åka hur lätt som helst till andra platser och se hela världen. Jag kan få vara någon annan för en stund och jag kan besöka en annan tid. Det finns inga gränser för vad jag kan göra där och den känslan vill jag ta med mig hit...

Kramar
Anci


I must confess that I'm a dreamer. It's easier to make things happen there and I'm a braver person. I can so easy go to another place and see the whole world. I can be somebody else for a while and I can visit another time. There are no limits for what I can do and I want to bring that feeling here...

XO
Anci






2 kommentarer:

Hannis sa...

Jag gillar det där med drömmar jag=))
Det kan lyfta livet lite, skapa lite driv efter det man vill ha eller bara bli en stunds vila i vardagen.

Kram Hannis

Millas hem sa...

Jag är också en drömmare. Hela tiden funderar jag!=)) Jag är lite rädd för att dela med mig av mina drömmar ibland, kanske för att jag inte tror de slår in då!=)) Kram Camilla