lördag 18 april 2015

Får jag... ? -May I ... ?

Får jag vara lite filosofisk idag ? Ibland när livet påminner om att det är skört och att saker kan förändras snabbt, så vaknar tankarna hos mig om vad som är viktigt, egentligen. Vad vill jag fylla mitt liv med ? Vad ska det finnas i det ?
Den vackra vasen får symbolisera mina tankar.

Tack för att ni lyssnar/läser !

Varm kram
Anci


May I be a little bit philosophical today ? Sometimes, when life reminds you that it can be fragile and that things can change so fast. Then I think about what's really important in life. What do I want to have in my life ? What would I like to fill it with ?
A beautiful vase can symbolize my thoughts.

Thank you for listening/reading !

A warm hug
Anci






2 kommentarer:

Hannis sa...

Det är dom där frågorna som är så viktiga att ställa sig själv då och då.
Vad är viktigt?

Hoppas att du mår bra/ Kram Hannis

Kolonilotta sa...

Att prioritera dom viktiga sakerna i livet blir mer och mer betydelsefullt ju äldre jag blir.
Fint skrivet!
Ha en fin kväll!
Susanne