lördag 6 juni 2015

Ursäkta mig ! - I'm sorry !

Jag är verkligen inte bra på det här ! Mina inlägg kommer inte så ofta. Men det händer saker i livet som tar tid för mig. Det är både begravning, bröllop och studentfest under några dagar nu. Och mitt arbete blir mer och mer krävande.
Jag längtar efter en skön, rolig, vilsam och härlig semester !!! Och fler inlägg :)

Min dator och kamera vill inte samarbeta idag, så det blir inga bilder på vackra sommarblommor i min trädgård.

Kramar till er
Anci


I'm not good at this ! My posts are so few. But things happens in life that takes my time. There are a funeral, a wedding and a graduation party in just a few days now. And I have much more to do at work.
I long so much for a restful, fun, nice och wonderful vacation now !!!  And many posts :)

My computer and camera don't want to cooperate today, so I can't show you my photos of lovely summerflowers in my garden.

XO
Anci




4 kommentarer:

Hannis sa...

Bloggar gör man när man hinner och vill=))
Hoppas att du får ledigt snart så du får vila lite/ Kram Hannis

Susanne ❤️ sa...

Hitta hit via 40&fab och vill passa på att önska dig en mysig nationaldag trots regn och blåst ;)
och bloggar gör man när man orkar och hinner :)
Det är som sagt ganska jäktiga tider just nu
KRAM

Min plats i solen sa...

Skriv när du har tid och lust Anci. Vi finns här, det vet du.♥ Och jag hoppas att lite ledighet väntar runt hörnet för dig snart också.

Tack fin du för all omtanke och värme du visar i mitt kommentarfält. Ord som ger kraft och glädje. Tack snälla du.♥

Sköt om dig.

Kram Lotta

Ölandsvindar sa...

Passa på att vila ut nu för när du blir pensionär blir det fulltecknade dagar. Kram /Kerstin