lördag 12 september 2009

Den andra - The other one



Nu är det dags för kudde nr 2 ! Det gäller att följa med i flödet när det finns :) Kudden är något som jag har funderat på ett tag, men som självklart har hamnat längst bak i skåpet. Jag ska sätta mig och sy ihop den i kväll. Mitt tavelskåp ? Jo tack, snart färdigt. Nästa gång som jag går förbi en brädgård, så...

Tack vare ett inlägg på den fina och mysiga bloggen Tidsmästarinnan längtar jag nu starkt till Gotland. Det känns som om det krävs minst en resa per år dit för mig. Dags att beställa båtbiljett & logi ?? Har de mycket inspiration att bjuda på där, tror ni ??

Hej då !

It's time for cushion nr 2 ! You have to follow the flow when it's there :) The cushion is something that I have thought about for a while, but of course, it landed back in the closet. I will sew it tonight. My little cupboard ? Thank you for asking, it will be done soon. The next time I will walk by a timberyard, then...

Thanks to a post at the lovely blog Tidsmästarinnan I'm longing for a trip to Gotland. I think that I have to go there at least once a year. Maybe it's time to order a ticket and a room at a nice hotel ?? Do they have a lot of inspiration to offer me , do you think ?

Bye, bye !

10 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken läcker kudde - ja det gäller att passa på när inspirationen infinner sig...synd att jag aldrig känner mig sugen på bokföring :-)

Kram Maud

Karna sa...

Mangler ikke på puter her heller, og nå har jeg kjøpt mer stoff til flere puter også...men det er jo en grei måte å skifte litt stmning på da....Fine puter!

Elisabeth - anyhow.se sa...

Gotland är ju absolut HELT fantastsiskt, och Tidsmästarinnan är en höjdarbloggare, bra tips rakt igenom!!! :)

iLLi sa...

Härligt! Det är så kul när man gör egna saker...
Kramar

Hem och Lycka sa...

Gotland vill jag också till, har aldrig varit där men en dag SKA jag dit!

kram

Katta sa...

Du verkar ha kommit igång ordentligt med kreativiteten, härligt. Har tyvärr aldrig varit på Gotland men det låter ju urmysigt. Kram Katta

Daniel sa...

Du e verkligen en kuddexpert!! :))

Sjabbig men chic sa...

Vilka fina kuddar! Jag vill också åka till Gotland det är då ett som är säkert.

Kram Lisa

Goa sa...

Hej min kära vän!
Ville bara ge dig dagens kram!
...För att du betyder sååå mycket för mig. Och dina varma ord fyller mitt hjärta med lycka.

Tusen miljoner TACK Anci!

Och så kraaaaaaaamen.:)

Anonym sa...

Anci!
Kuddarna blev jättefina! Som den kuddexpert du är behöver jag anlita dig ang. en idé maken fått.
Detaljer på söndag.
Kramar från Ampan