onsdag 21 oktober 2009

Jag är tillbaka - I'm back



Nu är jag hemma igen efter en fantastisk resa till Skåne. Resan var inte lång, men den gav mig mycket. Nya tankar, en känsla av lugn och ro, mycket god mat och ett möte med en underbar vän. Jag har fått lite perspektiv på saker och ting. Och ny energi till mina idéer och projekt.

Efter helgen hoppas jag kunna visa något som jag grejar, fnular, arbetar med nu :)

Jag önskar att helgen snart är här, så att det blir mer tid till annat än bara arbete.

Kramar från mig !


I'm home again after a fantastic trip to Skåne. The journey wasn't long, but it gave me much. New thoughts, a feeling of peace and quiet, very good food and a meeting with a wonderful friend. I've got new perspectives of things and more energy to my projects.

After this weekend I'm hoping to show you something that I work, fix, manage with now :)

I wish that the weekend is here soon, so it will be more time for other things than just work.

Hugs from me !

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Tror jag det. Vilka fantastiska bilder! Vilket landskap! och åh, vad jag vill åka till Skåne!

kram Lisa

Elisa Day sa...

Låter som du haft det mycket bra! Fina bilder. Och smycket i förra inlägget gillade jag jättemycket. Skulle vilja ha ett av hennes smycken. kram

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!
Vilka rofulla bilder :) den med piren/bryggan och havet såg ut som hämtad ifrån Amerikanska Östkusten...e lite så i Skåne faktiskt..

Hoppas att du får en härlig helg och massor av tid till ditt nya projekt!!

Ha det gott!!
Kramisar ifrån Sanne!

Randi sa...

Låter som om du hade en underbar trip till Skåne. Undrar förstås var du var - Känner inte igen trädet, så det var väl inte här hos mig. För du vågar väl inte säga att du varit här utan att passera mig...*ler*!
Kram Randi