lördag 13 mars 2010

Utmärkelse - Award


Jag är glad, jag har fått en award !! Den kommer från Jackie med den underbara, mysiga, New England-inspirerade bloggen My Coastal Home http://mycoastalhome.blogspot.com/. Tack snälla för awarden ! Den gjorde verkligen min dag.

Fast jag har fått ett problem nu... Det är ju meningen att man ska skicka utmärkelsen vidare till andra bloggar. Men jag kan ju inte välja !! Jag vill ge den till er alla. Är det straffbart att göra så ? Kan jag inte få skicka den vidare till alla er underbara, gulliga och snälla bloggare ? Ni är bäst !

Stoooooor kram
Anci

PS. Dansen var jättekul i går. Nu ska jag lära mig att dansa Lindy Hop :)


I'm so happy ! I've been given an award !! It's from Jackie with the lovely, wonderful and New Englandinspired blog My Costal Home http://mycoastalhome.blogspot.com/. Thank you so much for the award ! It really made my day.

But I have a problem now. You're suppose to send the award further to other blogs. But I can't choose !! Is there any punishment for that ? I wanna send it to all you sweet, lovely and gorgeous blogers. You're the best !!

A biiiig hug to you
Anci

PS. The dance yesterday was very fun. I'm gonna learn to do the Lindy Hop now :)

8 kommentarer:

Hannis sa...

Grattis till dig!

Vad 17 är Lindy hop för något??
Jag är en sån där hopplös "kan inte dansa" person om det inte gäller hopp och skutt dans förstås=))

Kram Hannis

Anonym sa...

Säger som Hannis, men ändrar det till vad 1000 är Lindy hop för något. Det låter som en hästsport hjärtat, men jag vet att Du har humor och inte tar illa upp. Jag kommer på festen som Du inviterade mig till, och jag tar Dig naturligtvis på orden och förstår inte att det var en aning skämt med i bilden. Grattis till finfina blomstergåvan!

LOL

Agneta

Monica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Karna sa...

Grattis med award!

Skatan sa...

Du kanske skall komma och hjälpa mig med rakningen ;)

Kram!

Anna

Elisabeth - anyhow.se sa...

Klart du skull ha en sån utmärkelse, dansa på du quinna! :)

Den där Marie sa...

Grattis till din award! Och grattis till ännu en följare! ;) Ha det så bra!
/ Jonna

Pamela Terry and Edward sa...

Congratulations on your award!
It is well deserved!