lördag 15 maj 2010

Ok....


Jag har rensat i källaren. Och så har jag förberett för målning av en stol. Så är min helg än så länge. Jag undrar om det där med att rensa i källaren har någon betydelse i Feng Shui ? Mina kunskaper i ämnet räcker inte riktigt till. Men skönt är det att få lite ordning i alla fall.

Och visst är det underbart med sol och värme !

Många varma kramar
Anci


I have clear the clutter in the basement. And I've also prepared for painting a chair. That is my weekend so far. I wonder if there is a meaning about clearing the basement in Feng Shui ? My knowledge in that is too small. But it's good to get some things in order.

And don't you think that it's wonderful with the sun and the warm weather !

Many warm hugs
Anci

5 kommentarer:

Elisa Day sa...

Kan inte mycket om Feng Shui men hjälper säkert att rensa i källaren. Det är underbart med sol och värme. Vi har haft Ryss värme nu i 3 dagar så snön har smält nästan helt och löven har börjat visa sig. Underbart. ha en bra söndag. Kram

Hannis sa...

Vet inte heller om det har någon betydelse men om inte annat så är det en skön känsla när man får det gjort=))

Goa du, tack själv för dina rader hos mig!
Blir alltid glad över dom.

Kram Hannis

Anonym sa...

Underbart sinnlig bild!

Agneta

gamla skolan sa...

Det är så skönt att rensa ut ! Kramar Susanne ♥

Ölandsvindar sa...

Rensandet tar aldrig slut. Varje gång vi har ägnat timmar åt att leta efter något säger vi: Nu måste vi rensa!Och så gör vi det.Men det verkar aldrig bli färdigrensat.Sol ute idag! Och vad gör jag då? Jo, rensar i rabatterna förstås.
Kram
Kerstin