fredag 17 september 2010

Hungrig - Hungry


Någon bagare blir jag aldrig, men bröd är gott ! Jag bakar gärna, men inte så ofta. Det är med mat som med inredning, ibland är det så fint. Nu låter jag väl galen, men vissa bilder av mat är vackra och de gör mig så hungrig.

Tack alla som tittar in hos mig ! Ni betyder mycket för mig. Jag är tyvärr väldigt dålig på att kommentera just nu, men jag ska försöka bättra mig.
Jag önskar er en härlig & höstig (på det bästa sättet) helg.



Bäst att jag talar om redan nu att jag inte har bakat frallorna på bilden ;)


Varma kramar
Anci

I will never be a baker, but bread is tasty ! I like to bake, but not so often. It's the same thing with food and design, it's beautiful sometimes. I might sound crazy now, but some photos of food looks so nice and also makes me hungry.

Thank you all for visiting me ! You mean a lot to me. I'm very bad at leaving commets for the moment, but I will try to improve.
I wish you a great and autumnish (in the best way) weekend.



It's best to tell you right now, I haven't done these ;)

Warm hugs
Anci


3 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

ja doften och smaken av nybakad bröd slår nästan det mesta..

Kram på dig och trevlig helg
Ann-Catrin

lottens vita och gröna sa...

mmm underbart med nybakat bröd!
ha det gottigottgott, varmkram lotten

Splendid Willow sa...

Och jag som just skulle säga vilket härligt bröd du bakat!!! (:

Oroa dig inte för kommentarerna. Det måste få gå lite upp och ner i blogglandet. Annnars så sitter man FÖR mycket framför datorn.

Fall hugs back to you!

ox, Mon