måndag 15 augusti 2011

En pall - A stool



Vad gör man om katten spyr på pallen och klädseln blir förstörd ? Då gör man en ny klädsel. Här är den nya !

Jag gillar bokstäver och vill öva mer på kalligrafi.

Förutom det vet jag inte riktigt vad jag ska göra för något nu. Det jag tänker på är STORA saker. Men jag längtar efter att få börja med dem !



Många varma kramar till de gulliga bloggare som kommenterar hos mig. Jag blir sååååå glad och tacksam !


Anci






What do you do when your cat throws up on the stool and the upholstery is ruined ? You make a new one. And here it is !

I love letters and I want to practice calligraphy. Besides that, I don't know what I will do now. I think of two things, but they are BIG. But I can not wait to start with them !



Many warm hugs to the sweet bloggers that leave comments here. I'm so glad and grateful for the comments !


Anci







3 kommentarer:

Tina sa...

Jättefin, de där annars så gosiga katterna kan tydligen ställa till det..

Kram på dig!

Kerry sa...

Cats can certainly be a major nuisance! I love what you've done with your stool though :)

Tidsmästarinnan sa...

Hej Anci,
det blev ju kanonsnyggt!
Undrar just vad det är för stora projekt du går och klurar på :-) det visar sig hoppas jag!
Kram kram
Susanne