fredag 7 september 2012

För mycket ? - Too much ?

Jag är kanske knäpp, jag vet inte, men ibland blir det bara för mycket. Av vad kanske ni undrar ? Jo, av att se alla vackra rum, alla fina saker och allt som finns att göra i tidningar och på bloggar. Jag blir  överinspirerad. När ska jag hinna göra allt ? Hur ska jag ha råd att köpa det jag vill ha ?

Men det finns en blogg där jag njuter av att se allt fint och verkligen blir inspirerad. Det är Hannis Hem. Hannis gör mycket och hon gör det så bra ! Hon gör också det jag inte gör. D v s sakerna blir klara !! Jag har lånat dagens bilder därifrån. Tack Hannis för bilder, idéer och inspiration !

Ha en skön helg, alla bloggisar därute.

Anci


Maybe I'm wacky, I don't know, but it's too much sometimes. Maybe you wonder, of what ? I mean all the beautiful rooms and all the wonderful things to buy or do in the magazines and blogs. I get overinspired. When will I have the time to do it ? How can I afford to buy the things I want ?

But there's one blog where I always find gorgeous things and inspiration. And that's is Hannis Home. Hannis do many things and she does it well. She also does what I don't. Her things get finished. I have borrowed the pictures from her blog. Thank you Hannis for the photos, the ideas and all the inspiration !

Have a nice weekend :)

Anci




  

4 kommentarer:

Hannis sa...

Du är go du!!
Jag kan också känna så ibland, att jag blir överinspirerad och att det finns så mycket fint att göra.
Och ibland tar det låååång tid.

Hoppas att du har det bra!
Kram Hannis

Tina sa...

Hannis, hon visar inte bara fina pärlor utan är en själv!

Trevlig helg

Millas hem sa...

Tack söta rara för dina ord! De värmer i hjärtat! Jag håller med dig om Hannis blogg, alltid fint där!

Hoppas att du får ett fint avslut på denna helgen!

Kram Camilla

Lilla Blanka sa...

Hej fina Anci!

Hihi, ja ibland kan det kännas så :))

Kram
Mia
Ps det är jag som fotat vår lilla kisse, som krupit mer i vår säng (som han alltid brukar göra)