söndag 30 september 2012

Tid - Time

Om jag nu måste mäta tiden och hålla ordning på den (vilket gör mig stressad), så gör jag det helst med en gammal vacker klocka. Jag har nyligen köpt dessa två skönheter och de är något som skulle kunna få mig att börja samla.

I morgon ska jag gå på Fotografiska Museet. Tänk om jag hittar något vackert där med ?!

/Anci



If I always must be on time and know what time it is (and that stress me), I would like to do it with an old clock. I have recently bought these two beauties and thay can get me started collecting them.

I will visit Fotografiska tomorrow ( it's a museum in Stockholm). Maybe  I will find something beautiful there also ?!

/Anci




7 kommentarer:

Tina sa...

Så otroligt fina klockor, ha en bra dag på museét!

Johanna Stålros sa...

Vackra, ja gamla klockor har en extra charm...jag ska på Fotografiska idag, så jag kan spana åt dig;) Kram

Bodil sa...

Jättefina klockor.
ha en kanon dag på museet.
Ha en skön söndag.
Kram Bodil.

Tidsmästarinnan sa...

Hej där!
Jag gillar också gamla klockor :)
Åh, Fotografiska har jag faktiskt aldrig varit på, men jag tror det är jättehäftigt. Tror nog du hittar mycket sevärt där!
Ha det så fint
Susanne

Unknown sa...

Vackert, vackert på muséet, nu skall jag öva på fotografering i svart/vitt.
Efter "klättringen" uppför horsten väntade en härlig lunch på Hermans kök i Hälsans hus.
Vilken start på höstveckan.
Kramar från Anne-Marie

Hannis sa...

Oja=))
Gamla klockor är fint!

Och tack fina du för fina rader hos mig!!!

Kram Hannis

Ölandsvindar sa...

Hej Anci
Jag tryckte mina kort på ett litet tryckeri i Borgholm. De är i A5 och dubbla (du kanske såg det som A-M fick). De tog 1800 för 250 st med fem olika motiv.Själv tar jag125 kr för fem kort+kuvert+porto. Om du vill kan jag skicka till dig och då lägger jag i en lapp med mitt bankkontonr.
Kram, kram
Kerstin