söndag 7 oktober 2012

Ja ! - Yes !

Åh, vilken helg ! Så mycket inspiration jag har fått och så kreativ jag har känt mig. Jag har varit på en kurs i teckning och det var verkligen kul. Det gav mig mycket att en hel helg bara få vara kreativ. Att vara med andra som också vill det ger mycket. Och jag tror också på att skapande ger mer skapande. Mitt huvud surrar av idéer just nu. Det finns så mycket jag vill göra och det handlar inte bara om teckning... En väska ingår i något jag tänker göra :)

Hoppas att ni har haft en lika rolig helg !

Anci

Oh, what a weekend ! I got so much inspiration and I have felt creative. I have been to a course in drawing and it was fantastic. It gave me so much letting myself just being creative. And to be with others that want that too is so fun. And I believe that creativity gives more. My head is full of ideas right now. It 's many things I want to do and it's not just about drawing... A bag is included in something I want to do :)

I hope that you have had a weekend that was as good as mine !

Anci  




2 kommentarer:

Tina sa...

Så kul att höra, att omge sig av positiv energi är underbart!

Hannis sa...

Så himla roligt!!
Visst är det så att kreativa människor ihop blir ännu mera kreativitet=))

Kram till dig/Hannis