söndag 14 december 2014

En stjärna - A Star

Jag tänder en stjärna i fönstret och funderar lite på det här med julen. Jag gillar den här tiden på året trots kyla och ibland snö. Jag gillar tanken på att man ska vara snäll, att ge och få julklappar är också trevligt. Och för min del börjar våren redan i Januari när det går att köpa tulpaner.

Fast först hoppas jag på några mysiga, härliga och underbara jul-och nyårsdagar och så förstås LEDIGHET !

Kramar
Anci


I light a star in the window and think about Christmas. I like this time of the year despite the cold and sometimes the snow. I love the thought that we all should be kind, to give and get Christmas gifts is also nice. And in my world, Spring starts in January when you can buy tulips.

Before that I hope for some cosy, lovely and wonderful days and of course HOLIDAYS !

XO
Anci




4 kommentarer:

Hannis sa...

Julen blir ju en riktig myshelg=))
Avkopplingen och allt som glittrar.
Det är fint det!

Kram till dig// Hannis

LIVSGLITTER sa...

Här börjar också våren tidigt, längtar redan efter tulpanerna ↠♡↞

Millas hem sa...

Tack för dina ord! Önskar dig en God Jul med nära och kära!♥

Unknown sa...

Även vi har en pappersstjärna tänd i fönstret, ingen tradition bland övriga madeirabor.
Jag vet en som skall få en tulpanbukett i januari....