söndag 18 juli 2010

En tid för allt - A time for everything


Det finns en tid för allt här i livet och nu är det visst så för mig att jag ska bli färdig med saker. Så tadaaa..... ! En låda ! Jag tror att jag har visat er den förut. Nu har jag målat den och de franska liljorna jag ville ha på lådan hittade jag också till slut.
Vad säger du, Kalle ? Är den ok ??

Nu börjar jag arbeta igen i morgon, så bloggandet kanske dröjer lite. Men man vet aldrig... :)

Ha det underbart !!
Massor av kramar till er

Anci



There's a time for everything in life and now it's time for me to finish things. *Drumroll*... ! A box ! I think that I have shown it to you before. Anyway, I've painted it and I have also found the french lilies I wanted to have on it.
What do you say, Kalle ? Is it ok ?

I will go back to work again tomorrow, so there might not be so much bloging. But you never know... :)

Have a wonderful time !!
Lots of hugs to you all

Anci

4 kommentarer:

Elisabeth - anyhow.se sa...

Men så bidde det snyggt gjort också!!! :)

Anonym sa...

Anci!

Den lådan kommer jag ihåg med dess gröna lock!
Kalle kommer att tycka att den blev "kempefin".

Varma kramar, Ampan.

Loppe sa...

Delikat og meget lækker

Job well done, Anci !!

Kram
og god arbejdslyst
Loppe

Svenska inredningsbloggar sa...

Så fin den blev :-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet