onsdag 21 juli 2010

Just nu - Right now



Det här är vad jag gör för tillfället. Jag är inte riktigt klar än, men nästan :) Inspirationen kommer från boken Etcetera som jag skrev om i ett annat inlägg. Jag har ingen aning om var den ska vara när den är klar. Det viktiga är att få göra den !
Jag har tryckt orden och också använt schabloner. Jättekul att göra bara utrymmet finns.
Vad jag pysslar med annars är att arbeta (men där är det ganska lugnt, så det är ok).
Självklart kramar
Anci


This is what I do right now. I'm not ready yet, but almost :) The inspiration comes from the book Etcetera that I wrote about in an earlier post. I haven't any idea where to put it when it's done. The important thing is to do it !
I have printed the words and also used stencils. Very fun to do if you just have the space for that.
The rest of the time I'm working (but it's not so much to do there, so that's ok).

And, of course, hugs !
Anci




3 kommentarer:

Loppe sa...

Spændende at følge dine kreationer.. Glæder mig til flere billeder.

Kram
Loppe

Anonym sa...

Vad läcker din blogg har blivit!
Vad fina kreationer du gör, så kul att se.
I dag har jag mest suttit på soffan för jag är helt överväldigad, har nog gått in i väggen lite. För många projekt på gång samtidigt och en 3 åring, det går inte ihop!!!
Kram Bodil.

Anonym sa...

Jag instämmer med föregående talare.... Du har fått en mycket mycket kaxigare framtoning, och den skall Du ha Anci.

Du är en glädjekälla för så många människor, just för att Du är en sån genomgod människa. Jo, jag har 'cyberkänt Dig' i ett år snart, och det går inte att ta fel på....

När jag ändå är igång och boostar Dig ;) vill jag berätta att Du är en fantastisk förebild för mig (även om jag inte lyckas leva upp till det), men Du verkar till att se något gott i allt och alla - och det är fanimej unikt!!!

Känns härligt att få ge Dig ÄKTA och OSMÖRIG feedback!

LAV

Agneta

Ps. Dina kommentarer hos mig är små vardagspärlor... men det vet Du redan! Ds