tisdag 15 mars 2011

Färger och Vår !! - Colors and Spring !!



Åh, nu är det färger på stan. Ja, kanske inte på stan direkt utan mer på de tulpaner och påskris jag hittade på vägen hem. Jag blev glad :)
Tänk så fort det går att (nästan) glömma vintern. Nu är det snart dags för tunnare kläder och trädgårdsarbete !

En stor varm kram
Anci

Oh, it's colors in the city now. Maybe not on the city itself, but more on the tulips and Easter twigs I found on my way home today. I got happy :)

Can you imagine how simple it is to forget (or more almost forget) about this winter. It's time for the spring clothes and work in the garden soon !

A big warm hug
Anci

6 kommentarer:

Tina sa...

Oj, så härliga färger!
Mig gladde du ordentligt iaf...

Kram kram

Unknown sa...

Anci!

Oj, vilken färgexplosion!
Underbart!

Tack och kram Anne-Marie

Greet Lefèvre sa...

Hi dear Anci,
Oh yes it is time for spring! I am looking so forward to the sun!!! I really needed it!
Anci, thank you so much for your nice comments on my blog! I appreciate that a lot!
xx
Greet

Ölandsvindar sa...

Åh, jag kommer ihåg hur hela Hötorget sprakade av färger. Här står det tre tulpanbuketter i en hink i ICA, men det är förstås lite skillnad på folkmängd och köpkraft.
Kram
Kerstin

Ann-Catrin sa...

hej Anci!

ja som man längtar efter vår nu.. när man gå r förbi torgen med alla färger blir man så glad.
den här sista snön var ju bara för onödig..
Stor kram och trevlig helg'
Ann-Catrin

Charlotta Ward sa...

Sa underbart! Jag saknar vara fantastiska arstider och alla hojdpunkter de for med sig. Varen i Sverige ar verkligen speciell och jag fick rejal hemlangtan nar jag sag dessa fina biler.

Tack for dina kommentarer pa min blogg. Sa roligt att du tycker om den.

Jag har precis blivit din senaste 'follower'.

Kram

Charlotta