lördag 26 mars 2011

Saker att göra - Things to do


Det finns många saker att göra. Både de nödvändiga, de tråkiga, de roliga och de fantastiska. Jag tycker mycket om att teckna och nu har jag kommit in i en period av teckningslust. Mina motiv kommer oftast från en bok eller en tidning och jag kan sitta länge och teckna och bara låta resten av världen försvinna för en stund. Så nu vet ni vad jag gör !!

Hoppas att ni har det bra !

Hälsningar
Anci


There's many things to do. You have the necessary ones, the dull things, the funny and the fantastic things to do. I like to draw and I'm in a period of desire for drawing right now. My motives are often from a book or a magazine and I can sit a long time and let the rest of the world disappear for a while. So now you know what I'm doing !!

I hope that you all are fine !

Bye
Anci

9 kommentarer:

Katta sa...

Å vad roligt! Jag gillar med att teckna och försvinna i det så där, så länge sen jag hann med att göra det bara. Kram Katta

♥ cloudberrie ♥ sa...

ja visst är det skönt att bara få försvinna en stund

kramis

Tina sa...

När jag målar väggar och möbler så kommer jag ofta in i ett meditativt tillstånd. Allt utanför bara försvinner...måla på och må så gott du kan!

Kram kram

Elisa Day sa...

Vad härligt att bara försvinna från verkligheten en stund.

Loppe sa...

NICE!!

Sender de bedste tanker til dig!!


loppe

Ölandsvindar sa...

God morgon Anci!
Ja, jag tar alla fågelfoton själv.Den här årstiden lever jag med kameran från morgon till kväll!
Kram
Kerstin

Karna sa...

Håper du viser til oss....vil gjerne se dine tegninger...

..jepp vi liker Lexington....

Hannis sa...

Låter som skön meditation!
Kan vi inte få se något av dina skapelser?


Kram Hannis

iLLi sa...

Teckningslust -då är det bara att ta tillfället i akt! :-)

Vad roligt!

kram
Lina