fredag 29 juni 2012

Flow

Just nu har jag semester och är i ett flow och då får man passa på. Jag försöker att få några av mina idéer-projekt att bli klara. Här är ett av dem. Dörrarna köpta på loppis är ommålade och ihopsatta. Och jag är nöjd med dem. Nu snabbt vidare till nästa sak innan inspirationen avtar :)

Ha en härligt skön dag !

Anci



Right now I'm at home and on vacation. And I'm also in a flow and I want to do all I can then. I try to make reality of the ideas-projects I have. Here is one of them. The doors I found at a flea market have been painted and put together. I'm pleased with them. And now, moving fast to the next thing before the inspiration goes away :)

Have a gorgeous day !

Anci




  

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Detsamma vännen,kram

Unknown sa...

Lyckliga du som har en blommande och doftande pion att glädjas åt!
Lycklig är även jag åt min nyplanterade pion, som kanske behöver några år på sig innan blomning sker.
Kramar Anne-Marie

Elisa Day sa...

Så vackert! Älskar pioner. Hoppas du får en underbar semester! Tack för din kommentar på bloggen, den värmde! Kram

Engelska Villan sa...

Å, Anci, vilken ljuvlig pion!! Precis en sån jag vill ha!
Jag är i Hunnebo nu och vi har planer på att åka till Gbg över dagen nån dag så då ska jag passa på att besöka dina tips :)
Nej, jag har inte beställt örhängena, kan man beställa " super mamma " till sig själv ? "fniss"
Kram Anna

iLLi sa...

Halloj!
Åh, vad fint och jag älskar pioner dessutom!!! :-)
Kram

Petra sa...

Och vad fint ditt lilla träd är, mitt är så spretigt och ser lite roligt ut men det växer på.