lördag 2 juni 2012

Steg för steg - Step by step

Det är så här det är. För att komma någonstans så får man ta ett steg i taget. För att komma dit du vill, börja med att ta ett steg. Jag vill så gärna komma upp till rummet och då är det inte rusch med tre trappsteg i taget som gäller. Det är en svår lärdom, men så sann.

Och rummet ser ut att vara ett mycket vackert rum.

Kramar från
Anci

It's like this. To get somewhere you have to take a step at a time. To be able to come where you want to start with just one step. I want to come up into this room and then I have to be patient. It's a lesson, hard to learn but true.

And the room looks beautiful.

XO
Anci



Photo by Paul Brissman !

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så sanna ord....
kram vännen

Hannis sa...

Så är det!
En sak i taget brukar vara det bästa.

Kram till dig/Hannis

Ölandsvindar sa...

Det är nog mitt rum eftersom det står en tubkikare där! Trevlig söndag!
Kram
Kerstin

Bodil sa...

Visst önskar man att dygnet hade många fler timmar....så mycket mer man skulle hinna!
Ha en skön onsdag!
Kram Bodil.14igearhi

Norr om Köpenhamn sa...

Så sant som du säger.... Att skapa en butik, som jag gör, tar lång tid och fast jag vill ha allting färdigt med en gång, så får det bli 'ett steg i taget' ;o) Men alldeles snart hoppas jag att den står klar....

Tack för din söta kommentar hos mig :)
Kram
Ulrika