lördag 8 mars 2014

Förklädd - In disguise

Ibland skulle det vara skönt att kunna vara någon annan. Kanske gömma sig lite. Tänk att gå omkring på jobbet och kunna höra vad alla tycker när man inte är där. Eller kanske inte....
Just bara kunna vara lite osynlig ett tag.

Jag har hur som helst tänkt göra några masker. De är mest tänkta att kunna ha till mina 1700-talsklänningar om jag nu skulle bli bjuden på bal eller så !

Kramar
Anci


It might be nice to be somebody else sometimes. Or maybe hide a little. Think if you could be at work and hear what everybody thinks about you ! Or maybe not... :)
Or just being invisible for a while.

I'm thinking about doing some masks for my 1700s dresses. If I'm invited to a dance or something!

XO
Anci







5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag har lite grann önskat att jag kunde vara osynlig på jobbet av den anledning att man då skulle kunna undvika alla som kommer och vill ha hjälp med någon liten sak när man redan har hur mycket som helst att göra... ;-D Men som förklädd skulle man nog kunna få reda på ett och annat också! Lycka till med maskskapande!

Hannis sa...

Det skulle vara lite spännande, att göra sig osynlig en stund.

Så kul att göra egna masker!
Dom vill jag gärna se sen.

Kram Hannis

Katta sa...

Såna masker är min dotter galen i att göra, hon har hur många som helst. Tänker att en vacker dag ska jag med göra en. Ibland tänker jag som du men inser att det kanske är bäst att inte veta vad som sägs, så vi tar väl och njuter av våren i stället? :D Kram Katta

Ölandsvindar sa...

Snygg mask! Risken är att man syns mera med den än utan.Kanske bättre att bli sedd ändå. Många lider av att vara helt osynliga både på sitt jobb och annars.
Kram /Kerstin

Goa sa...

Tack älskade du för din hälsning!
Klart jag kan sälja via mail. Nåt speciellt du tänker på? Isf. maila mig gärna :)

Stor kram till dig, alltid! <3