lördag 15 mars 2014

Vara snäll - Be kind

Idag ska jag försöka att vara snäll. Mot andra, men också mot mig själv ! Idag vill jag inte ställa så höga krav på mig själv och inte kräva att jag ska göra så mycket och så fort. Idag vill jag tillåta mig att mysa och ta hand om MIG. Tror ni jag att jag lyckas ? Det återstår att se :)

Jag önskar er alla en kärleksfull helg !

Kramar
Anci

PS. Jag tänkte i alla fall börja med att skapa min mask. Jag kan kanske visa i nästa inlägg... ? DS


I will try to be kind today, to others but also to myself. I don't want to push myself too hard or demand that I must do everything so fast. I want to allow myself to enjoy and take good care of ME. Do you think I will succeed in that ? It remains for me to find out :)

I wish you all a weekend with love !

XO
Anci

PS. I will also try to do my mask. Maybe I show can you that in my next post... ? DS






  

 

5 kommentarer:

Hannis sa...

Det är bra!! Att vara snäll mot själv, det behöver man.

Hoppas att du får en mjuk och skön helg/Kram Hannis

Katta sa...

Jag hoppas att du lyckas med det Anci. Är också i viloläge i dag, man behöver det ibland. Varm kram Katta

Min plats i solen sa...

Det är viktigt att vara snäll mot sig själv. Och andra. Livet blir så mycket bättre då.

Jag tror och hoppas att du lyckades och att du tagit med dig den sköna känslan in i den nya veckan också.

Ta hand om dig!

Kram Lotta

Home2tiny sa...

Hoppas du fick en skön o omhändertagande helg. Kramisar Tina

Fröken Fräken sa...

Jag tycker att du alltid är otroligt snäll, du lämnar så fantastiskt fina kommentarer hos mig bland annat - jag bugar och bockar och hoppas du har en härlig dag!