torsdag 27 mars 2014

Små saker - Little things

Jag vet inte vad som har hänt med mig just nu, men jag känner mig trampad på och som om någon har suttit på mig :) Men jag får väl inte bli sjuk nu ! Jag som tänkte åka till Rom i helgen !!
Jag får nog ägna resten av veckan åt små saker. Som att trycka små bokstäver på en liten påse. Och ja, nu har jag börjat använda en anteckningsbok.

Kramar
Anci


I don't know what is happening with me right now, but I feel like someone has walked on me and then sat on me :) But I haven't the time to be sick now, my plan is to go to Rome this weekend !!
Maybe it's best to do little things for the rest of the week, like printing small letters on a little paperbag.
And yes, I have started to use a notebook for my ideas :)

XO
Anci








3 kommentarer:

Hannis sa...

Det var fint med text på en påse!

Hoppas att du kommer iväg till Rom.
Härligt det=))

Kram till dig och tack för din fina kommentar!

Unknown sa...

Anci!
Rom är den eviga staden, så den finns nog kvar ett tag till.
Ta väl hand om dig och njut av våren som kommer smygande så smått.
Kramar Anne-Marie

Ölandsvindar sa...

Här är det riktig vår nu så Rom kan vänta för min del. Nu vill jag inte missa någonting här! Kram /Kerstin