tisdag 2 juni 2009

Rekommendation - Recommendation


I helgen fick jag en bok och jag kan inte låta bli att rekommendera den till er. Det är boken "Inred och dekorera ljust och lantligt" av Anna Örnberg. Än så länge har jag inte hunnit titta så mycket i den, men jag tror att jag kommer att hitta mycket inspiration och få många idéer. Och så är den härligt tjock också :D

Nu har jag kommit i en fas där jag har många tankar om vad jag kan göra: göra i ordning kristallkronan, måla en låda, sy kuddar o s v . Jag undrar bara när fasen kommer när jag gör allt färdigt ??

Kramisar


This weekend I was given a book and I wanna recommend it to you. It's the book "Inred och dekorera ljust och lantligt" (I think that you will only find it in Sweden). The author is Anna Örnberg. I haven't looked so much in it so far, but I really think that I will find much inspiration and many ideas in it. And it's so wonderfully thick :D

I'm in a phase now when I have many thoughts about what I can do: repair a chandelier, paint a box, sew some cushions and so on. I only wonder when I will came in that phase when everything will be finished ??

Hugs


3 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Verkar som en trevlig bok. Det är bara att ge sjutton i allt annat så hinner du :-)
Kram Åsa

Karna sa...

Har bestilt noen bøker som jeg regner med ligger i postkassen i dag, har ventet en uke på dem nå, og nå vil jeg ha dem!

Så denne boken også faktisk, men kjøpte den ikke, søren også...

Elin sa...

Åh vad glad jag blir att du blev så rörd... Tycker att din sida är så fin... Och jag är nog lika dan, så många ideer så att man ibland inte riktigt vet i vilken ände man ska börja...

Många kramar
elin