fredag 11 december 2009

Juligt igen - It's Christmas again


En liten titt in här på min blogg för att åtminstone önska er en mysig helg. Det är roligt att titta in hos er och jag får massor av inspiration och goda idéer. Vad fint det är i alla era hus och lägenheter ! Julen måste känna sig mycket välkommen nu :)

Jag hoppas snart komma tillbaka hit med nya vackra juligheter att visa.

Kram så länge


Just a little peek in here at my blog for at least wishing you a cosy weekend. It's nice to visit your blogs. I get lots of inspiration and many wonderful ideas. It's so beautiful in your houses and apartments ! The Christmas must feel so welcomed :)

I hope coming back soon with many lovely Christmas-things to show you.

A hug until then

15 kommentarer:

Anonym sa...

Du e bara för go Anci, vilken ljuvling till kudde!!

Agneta

Sjabbig men chic sa...

Me vilken otroligt söt kudde!
Och ja, det är jättetrist att Marie och Peter ska flytta. Det har varit på gång i flera år så jag hade liksom lagt det på hyllan... Marie hade också typ lagt det på hyllan så igår drack vi kaffe, skrattade, var förväntansfulla, fällde en liten tår och smygkedjerökte. Marie var lite halvchockad själv över hur fort det gått. Peter flyttar i april och Marie och dottern efter skolan är slut. Marie är så himla cool. Till exempel så var det henne jag åkte direkt och hämtade när jag hade fått det där jäkla hotet. Då hade vi samma saker för oss som vi hade igår;) Knepigt.

Kram och kram
Lisa

Greet Lefèvre sa...

Thank you so much for your comment on my blog my friend! And I wish you a wonderful weekend!
xxxxxxxx
Greet

Elisa Day sa...

Tack för din kommentar! Lugnar ner sig för dig eller mig? Nog kan du beställa från mig, jag tror på att att gå vidare så snabbt som möjligt. Jag kämpar på. Vilken fin kudde. Kram

Sjabbig men chic sa...

Hej igen Anci!
Ja, om du vill läsa om det där så skrev jag förra året och berättade lite om det. Jag skrev början på allt kan man säga men jag orkade aldrig skriva klart. Det finns under etiketten Inte vardagligheter längst ner: Det kom ett handskrivet brev och det kom ett handskrivet brev 2.

Hörs då gumman!
Lisa

Hannis sa...

Men vilket gulligt hjärta!

Kikar in tidig morgon och önskar trevlig helg.

Kram Hannis

Hemmalycka sa...

Åhhh vilken sötis kudde, har du gjort den?
Nej nu måste jag hasta vidare har massor att göra.
Kramiz
Åsa

Tessie sa...

Hoppas att du har en alldeles underbart mysig helg!

Massor med kramar från Torparfrun

iLLi sa...

Vilken fin kudde! :-)

Kramar
Lina

Katta sa...

Tittar in för att önska dej en fin lucia, kram Katta

Sjabbig men chic sa...

Vill bara önska dig en skön lucia Anci!

kramis Lisa

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad söt kudde!

Hoppas du har haft en fin Luciadag!

Kram från Eva

Elisa Day sa...

Tack så mycket. Du anar inte hur glad jag blir av att du tycker om mina bilder. Hoppas du haft en mysig lucia. Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så söt kudde!
Hoppas även du haft en mysig lussehelg!!

Kramis ♥

Karna sa...

Har ikke mye jul å vise frem jeg heller.....blir litt reprise for meg...men snart skal julepynten frem!