söndag 20 december 2009

Vinnare x 2 - Two winners


Först vill jag berätta att jag är glad !! Jag har fått en utmärkelse :) Tack, snälla Åsa (bloggen Hemmalycka) för att du vill ge den till mig. Det känns så roligt.
I dag har jag varit i stan (Stockholm) och handlat julklappar och hjälp, vad mycket folk det var där ! Jag lyckades i alla fall med det jag hade åkt dit för. Jag kan inte berätta mer...
Det snöade och känns verkligen som en riktig vinterdag.
Nu ska jag också berätta vem som har vunnit boken och det är Åsa med bloggen Hemmalycka !! Grattis !! Visst låter det lite konstigt det här, men jag kan lova att dragningen har skett på rätt sätt och efter alla konstens regler.

Nu är det bara några dagar kvar till jul. Hoppas att ni tar det lugnt på alla möjliga sätt nu.

Kramar


First of all, I wanna tell you that I'm happy !! I've got an award :) Thank you, Åsa (with the blog Hemmalycka) for giving it to me. It feels so nice.
Today I've been to the city (Stockholm) and I bought some Christmas gifts. It was sooo many people in there. I managed to do what I was in there for. But I can't tell you more.... It was snowing and it felt like a real winterday.
Now I will tell you who won in my give-away and it's Åsa with the blog Hemmalycka !! Congratulations !! I know that this sounds a bit strange, but I can promise you that it's in order and done in a right way.

It's only a few days to Christmas. I hope that you will take it easy in all kind of ways.

Hugs

10 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Yippeeee! Vad roligt det ska bli att bläddra i den fina boken.
Ja du kan komma förbi ;) Vi kan väl höras via mail.
Kram Åsa

Ann-Catrin sa...

Godkväll vännen!!

Grattis till Åsa.och till din utmärkelse.. den är du värd!
skönt att du kunnat köpa lite julklappar.. men sisst är det måoddigt inne i stan!!

varm kram
A-C

Karna sa...

Koselig at det er kommet snø, kan tenke meg at Stockholm er nydelig nå til jul, må tilbake til den byen...var så nydelig!

Ha en fin førjulsdag!

Greet Lefèvre sa...

Dear Anci,
Here in Belgium it is also real wintertime! It is snowing for a few days now! But it is beautiful! So this year we gonna have a white Christmas!
Anci, I wish you and your family a Merry Christmas and a wonderful 2010!
A big hug!
Greet

myletterstoemily sa...

congratulations!!!

Splendid Willow sa...

Grattis Anci! Well deserved! Och grattis till att du lyckats inköpa några klappar. Jag har fortfarande ett gäng kvar!!(Och snö får jag köpa på burk!)

Det har varit så roligt att få lära känna dig. Och jag ser fram emot många blogg-konversationer nästa år!

Nu tar jag mig en liten julpaus.

Många varma julkramar från Seattle!

Monika

Sjabbig men chic sa...

Grattis till din utmärkelse och grattis till Åsa!
Ha en fin dag!

Kramis Lisa

Jennyshemochharmoni sa...

Jäklar att jag missat den tävlingen :( GRATTIS till Åsa :) Vilken härlig bild från Stockholm. Det är verkligen en dröm att vara där under juletid (förtuom allt folk då ;) ) Vill önska dig en RIKTIGT GOD JUL!! Skickar över en hög godjul kramar till dig :)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Grattis till vinnaren o din awared!!
Ha en riktigt GOD JUL !!
Mys o ha det gott!!
~~♥ Kram Millan ♥~~
med sessor & prinsar i släptåg...:)

Hannis sa...

God morgon!
Hoppas att du nu är klar med alla julförberedelser och kan njuta.

Grattis till din award!

Önskar dig en riktigt fin jul.

Kram Hannis