tisdag 24 maj 2011

Gåspennor och annat - Quills and other things



Kan ni gissa vad glad jag blev när jag fick en sak som jag länge velat ha ?! Det är en gåspenna, ja eller nästan i alla fall. Den får mig i stämning för att kunna uttrycka mig med det skriva ordet eller i det här fallet det tryckta ordet . Hi hi.

Jag fick lite mer som jag kanske kan visa er. Tack S och A !! Det är vackra saker som jag är lycklig för.



Allt gott till er !

Anci


Can you imagine how happy I was when I was given something I have search for ?! It's a quill or almost that. It gives me inspiration to write in some form, by a pen or keys.

I've got some more things that I might show you. Thank you so much S and A ! It's beautiful things that I'm so happy for.


All the best to you !

Anci

3 kommentarer:

the shed sa...

Den är jättefin, kom att tänka på en gammal film jag såg en gång. Kvinnan satt vid ett underbart skrivbord i stearinljusets sken med just en gåspenna..blir nog en bra bok med en så fin penna, känslan är viktig..

kram!

Styling a`la Anna sa...

Så fin! Självklart ska man ha en fin penna när man skriver...om så bara för att titta på när man knackar på tangenterna..;-) Hoppas jobbarkvällen gick bra! :-)
Kram A

Ölandsvindar sa...

Önskar dig en fin söndag vare sig du bakar, planterar eller raspar med gåspennan.
Kram
Kerstin