torsdag 12 maj 2011

I en annan värld - In another world



I en annan värld skulle många saker vara annorlunda. Jag skulle nog bo annorlunda också. Vissa bilder får igång mina idéer, andra får mig att drömma. Dessa bilder gör nog både och. Fotografen är Paul Brissman.



Ett kort inlägg, för jag ska planera min helg då det ska göras något. Berättar mer sedan....



Kram

Anci




In another world, many things would be different. I think that I would live different too. Some pictures gives me ideas, others makes me dream. These pictures does both. Paul Brissman is the photographer.



It's a short post, because I have to plan my weekend. Some things shall be done then. Tell you more later....


XO

Anci




1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Viktigt att kunna drömma sig bort, visst är det härligt med inspirerande bilder!!!/ Johanna