lördag 21 maj 2011

Växter och annat - Plants and other things







I dag har jag träffat en "gammal" barndomskompis som jag är så glad att jag har ! Vi tillbringade flera timmar i Rosendals Trädgård på Djurgården i Stockholm. Så underbart ! Att få träffa någon man tycker mycket om, äta gott (men dyrt...) i en miljö med växter och annat fint är njutning för både kropp och själ. Och jag fick mycket inspiration !! Nu ska jag både baka och plantera växter i trädgården :) Kanske...



Njut och ta hand om varandra !!


Anci



I've meet an "old" and dear childhood friend today. We spent several hours in Rosendals Garden at Djurgården in Stockholm. Just lovely ! To meet someone you like a lot, eat good food (but expensive) in a wonderful place with plants and other nice things is a joy for both body and soul. And I got so much inspiration ! I will start with baking and gardening now !! Maybe....

Enjoy and take care of each other !!



Anci







5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

åhh på Rosendahl är det så mysigt att strosa omkring...
Måste nog oxå åka dit snart. Trevlig kväll/ Johanna

Katta sa...

Underbart!! Och du jag gillar det där kanske för man gör ju som man vill :) Kram Katta

Tina sa...

Stället är så fint men dyrt ja..
Brukar ta en sväng dit varje sommar då jag hälsar på syrran.

Kram på dig!

Lilla huset på prärien sa...

Älskar Rosendahl! Var i deras café för några år sedan - mysigt :)

Kram Jenny

Tidsmästarinnan sa...

Jag vill också åka dit! Någon gång i sommar måste det bli av i alla fall (bland allt annat man vill hinna med, he he). Låter supermysigt att spendera några timmar där med en god vän.
Stor kram på dig!
Susanne