onsdag 21 mars 2012

Lådor (igen) - More boxes

Lådor - ett ämne som jag kan prata/blogga mer om. Jag har haft tur (igen) och fått flera papplådor på mitt arbete :) De kan fyllas med en massa viktiga papper (eller inte...), men framför allt kan jag trycka bokstäver och siffror på dem. Och det ska jag göra !!

Kram
Anci

Boxes - a subject that I can talk/blog more about. I've got lucky (again) and got some paperboxes from my work :) I can fill them with photos, bills and other things, but the best thing of it all is that I can print on them. And I will do that !!

XO
Anci


    

6 kommentarer:

Tina sa...

Låter snyggt med bokstäver, kanske kunde du klä in dem i snyggt papper/tapet också? Jag ser några ståendes på hög i matchande färger..

kramen

Johanna Stålros sa...

Just som Tina tänkte jag oxå på att klä dem;) Kram

Hannis sa...

I vanliga fall så älskar jag kartonger av alla dess slag eftersom att man kan göra så mycket med dom!
Men just nu i flyttkaoset så är jag bra less=))

Tror du kommer att göra något roligt och snyggt med dom!

Kram Hannis
Ps. Ditt paket är på väg

Millas hem sa...

"Alla följer väl din blogg" Så himla söt du är!!! Tack!!=))

Kram till dig och hoppas att din helg blir perfekt!

Love Your Homes sa...

Du är full ev bra idéer!

Önskar dig också en trevlig helg,
Ingela

Petra sa...

Ååå jag önskar mig en låda när jag fyller år och det ska stå "Petras viktiga papper -när det inte går att stänga måste du rensa" på den.