tisdag 6 mars 2012

Paris eller ej ? - Paris or not ?

Kommer ni ihåg min andra lampskärm ? Jag hade tänkt att den skulle få en parisisk touch, men det gick inte riktigt som jag hade tänkt. Så nu får jag antingen tänka om eller så får det bli något helt annorlunda. Kanske inspirerad av en rosa flamingo eller ett lapptäcke eller kanske något mer stramt... ? Det vet jag inte än.

Kramar
Anci


Do you remember my second lampshade ? I have a thought that it would have a parisian touch, but it didn't work out as it was planned to be. So I have to think again eller do something completely different. Maybe inspired by a pink flamingo, patchwork or something more stylish ? I don't know yet.

XO
Anci






  

4 kommentarer:

Hannis sa...

Går att göra hur mycket som helst med en lampskärm.
Sammet kanske, eller siden=))

Kram Hannis

Elisa Day sa...

Ska bli spännande att se vad du gör med lampskärmen.
Konserten var i Finland.
Kram

Johanna Stålros sa...

Ja vad ska det bli tro;) Kram

Magia da Inês sa...

Maravilhoso é ser mulher!
Com altos e baixos, sorrisos e lágrimas.
Parabéns pelo nosso dia!
Beijinhos.
Brasil
¸.•°`♥✿⊱╮