onsdag 28 mars 2012

Tider -Times

Jag är nog en nostalgiker som kan längta tillbaka till svunna tider. Allt var absolut inte bättre förr, men jag inbillar mig att det var lugnare då. Men det jag gillar mest är stilarna. Åh, tänk möblerna och kläderna på 1700-talet (min favorit) eller någon annan tidsepok. Det går ju som tur är att återskapa eller anpassa till vår egen tid.

Här får ni se min inspiration idag !

Kram
Anci


I think that I'm a nostalgic person that can long for old times now and then. Everything wasn't better then, but I imagine that it was more calmful times. The thing I love most about it is the styles. Just think about the furnitures and clothes they have in the 1700s (my favorite) or some other era. Fortunately, we can recreate or adapt it to our time.

This is my inspiration today !

XO
Anci





4 kommentarer:

Tina sa...

Kanske var det så, man kan ju alltid drömma att det var bättre och lugnare förr..ibland känns det som du beskriver.

kramen

Hannis sa...

Om inte annat så var sakerna vackra som 17!

Hoppas att du har sköna dagar/Kram Hannis

Millas hem sa...

Hej! Jag fick ju en fråga av dig ang ugglekudden. Den har jag köpt i en möbelaffär i skåne typ Mio.
Säkert finns den lite överallt. Kram till dig!

Bodil sa...

Hejsan!
Vackra möbler från den tidsepoken.
Ha en underbar helg.
Kram Bodil.