lördag 19 januari 2013

?

Det är lääänge sedan jag verkligen kände att jag har något att visa här. Tyvärr ! Jag vet inte om jag ska fortsätta blogga eller inte. Jag funderar fram och tillbaka....

Medan jag tänker, så får ni titta på en bild från en resa. Vet någon varifrån den är ?

Kram
Anci

It was a loooong time ago I felt that I had something to show you here. And I feel sad about that. I don't know if I will continue bloging or not. I think and think...

I will show you a photo from a trip while I'm thinking. Does anyone know where it's from ?

XO
Anci


  

2 kommentarer:

Ölandsvindar sa...

Sluta inte! En liten paus kan man ta ibland, men inte lägga av helt och hållet. Jag vet inte var bilden är tagen.Saluhallen i Funchal kanske? Jag har aldrig tittat upp i taket där eftersom blickarna hela tiden dras till allt härligt på diskarna.
Kram /Kerstiin

Johanna Stålros sa...

Saknar dig vännen, men ibland måste man ta en pause....kanske är bilden från Köpenhamn- ett visst museum där? Söndagskram från mig!