onsdag 30 januari 2013

Energi - Energy

Jag behöver påfyllning och energi !
Något som gör mig glad och som ger mig energi är att titta på vackra bilder. Gärna bilder som också har mer än bara skönhet.
Det kan jag hitta hos Anette som har många fantastiska bilder på Axon Art. Besök gärna hennes hemsida och njut !

Kramar
Anci

I need more energy and to be refilled.
Something that can help me is to look at beautiful pictures. I prefer photos with a depth and a meaning.
I can find them at Axon Art. Anette have many wonderful photos there. You can visit her homepage and just enjoy !

XO
Anci






5 kommentarer:

Hannis sa...

Vackra bilder!
Energi får jag av dels vackra bilder och mjuka tyger, vackra böcker och kaffe. Mmmm, nu fick jag såna där "nu vill jag vara hemma och mysa" tankar.

Kram till dig/Hannis

Bodil sa...

Vackra bilder.
Hoppas du fått mer energi.
Kram Bodil.

Katta sa...

Jättefina bilder! Här kommer en energikram farande till dej Anci ;)

Unknown sa...

Visst liknar trädet det du fastnade för i Ireviken!
I år måste vi komma till Gotland.
Vi lägger lite energi på den tanken.
Kramar Anne-Marie

Olga sa...

Beautiful photos - perfect for relaxation.