söndag 27 januari 2013

Vitt - White

Vitt är vackert ! Och då tänker jag inte bara på snön som just nu gör min värld vit och vintrig, utan också på saker jag har som är vita. En sådan sak är denna som jag har köpt av Susanne (Callian). Historisk och fin, helt i min stil.

Hälsningar
Anci



White is a beautiful color ! And I'm not only thinking about the snow that makes my world white and winterly, it's also the things I have that are white. I bought this one from Susanne (Callian). It have both history and beauty, just what I like.

XX
Anci






  

2 kommentarer:

Tina sa...

Den var fin men snön vill jag slippa. Det rasar en snöstorm utanför mina fönster...

kram

Hannis sa...

Jag gillar såna statyer!
Och vitt är ju en favorit hos mig på mycket.

Hoppas att du har det bra.

Kram Hannis

Ps. Jag gillar din blogg som den är.
Även om jag varit urusel en period på att kommentera