onsdag 23 januari 2013

Siffrors betydelse - The meaning of numbers

Jag har fyllt år och det var jämnt...
Dagen var fantastisk och jag är lycklig för allt jag fick och alla kramar, blommor och underbara vänner.

Men jag har tänkt en del på att åldrar och siffror har betydelse. Blir man tråkig, för gammal och ointressant efter en viss födelsedag ?? Eller kan jag fortsätta att vara 25 år flera år till ??

Och något annat: bilden i förra inlägget är från Galeries Lafayette i Paris :)

Kramar
Anci


I had my birthday yesterday and it was a certain age....
The day was fantastic and I'm happy for the gifts I got and the hugs, the flowers and my lovely friends.

But then I thought about ages and numbers. Do you have to be dull, too old and uninteresting at a certain age ? Or can I be twenty-five much longer ?

And another thing: the photo in my latest post is from Galeries Lafayette in Paris :)

XX
Anci









  

3 kommentarer:

Hannis sa...

Ålder har ingen som helst betydelse!
Det är vad man gör livet till som räknas=))
Och grattis i efterskott!!

Kram Hannis

jona sa...

TACK! ❤
Detsamma önskar jag dig.

Kram // Goa

Ölandsvindar sa...

Var stolt över den ålder som du befinner dig i och försök inte verka yngre, utan var precis så vacker och klok som åren har gjort dig.
Kram /Kerstin