söndag 26 januari 2014

Efterlysning - Wanted

Det finns något som jag vill hitta, men som är svårt att få tag i. Kan ni hjälpa mig ? Var hittar jag ett Harlequin-tyg ? Det ska helst vara i färger, men svart-vitt går också bra. Jag har sökt land och rike runt (nästan), men inte hittat. Nu kom jag på att jag har kanske pratat om det här tidigare... ? Men eftersom jag fortfarande inte har tyget, så frågar jag igen :)

Hoppas att ni får en fin söndag, med eller utan snö.

Kramar
Anci

There's something I would like to find, but it's difficult. I've tried ! Can you help me ? Where can I find a fabric with Harlequin pattern ? I would prefer it in colors but black-white is ok. I've search everywhere (almost), but I can't find the right one. I might have asked this before (I think I
have...? ) But I still haven't got the fabric, so I ask you once more :)

I hope that your Sunday will be nice, with or without snow.

XO
Anci




 
 


5 kommentarer:

Katta sa...

Tyvärr Anci, jag kan inte hjälpa dej med det. Vet ju inte om det ska va till kläder eller ett kraftigare tyg? Har du kollat hos tapetserare eller de som säljer tyger till inredningar? Tyvärr tycker jag det är jättesvårt att få tag i tyg här i stan. Kanske du kan fixa själv med textilfärg? Kram Katta

Hannis sa...

Kolla http://vimobler.se/tyger/
Tror att dom mest har möbeltyger men där har en vän till mig hittat tyger som inte finns i "vanliga" butiker.

Så önskar jag dig en alldeles skööön söndag/Kram Hannis

Ölandsvindar sa...

Nix, inte här heller. Ganska tomt i min lapplåda numera. Annat var det förr. Minns hur jag fick låna A-M:s fina symaskin tills jag hade råd att köpa en själv.
Kram /Kerstin

Home2tiny sa...

ÖnskR jag kunde hjälpa dig, men tyvärr. Ha en härlig vecka. Kramisar Tina

Fröken Fräken sa...

Jag har köpt ett i svart och vitt på Tygverket i Stockholm för något år sedan, det är nog det enda stället som jag sett det på - kanske finns kvar där?