torsdag 30 januari 2014

Tacksam - Grateful

Tack Katta, Hannis, Kerstin, Tina och Fröken Fräken ! Ni har försökt att hjälpa mig med min jakt på tyg. Ni är underbara !!!

Jag har inte hittat det än, men jag ska leta vidare i morgon. Nu har jag i alla fall bestämt att det blir en klänning och två omklädda stolar. Tänk om jag sitter i klänningen på en stol ! Fniss. Fast nu hade jag ju inte tänkt att köpa samma tyg till båda förstås...

Ha det bra allihopa !!

Kramar
Anci



Thank you Katta, Hannis, Kerstin, Tina and Fröken Fräken ! You have tried to help me with my search for the fabric. You're fantastic !

I haven't found it yet, but I will try again tomorrow. It will be a dress and two chairs with new seats.
It would look funny if I sat on one of the chairs with that dress ! *giggles* But I don't think it will be the same fabric for both...

Take care !

XO
Anci




 

2 kommentarer:

Hannis sa...

Hoppas att du hittar det du vill ha!
Ska bli kul att se vad du gör med det=))

Fin helg till dig/Kram Hannis

Katta sa...

Kunde ju gå att göra ett kul fotoprojekt med dej i en klänning på en stol i samma rutiga tyg :) Lite sagovärld så där :) Kram Katta