fredag 3 januari 2014

Lovsång till penseln - Hymn to the brush

Åh, vad jag tycker mycket om dig ! Du hjälper mig att ändra saker. Du får mig att göra saker till det bättre ( i alla fall i min smak).  Du är inte så stor, men du gör fantastiska saker. Du är inte heller så dyr, så jag kan ha många av dig. Du gör mig glad. Tack för att du finns, kära pensel !!

Kram
Anci


Oh, I like you so much ! You help me to change things. You make me do things better (at least what I think). You are not so big, but you do fantastic things. You're not that expensive, so I can have many of you. You makes me happy. Thank you for being here, my dear brush !!

XO
Anci





3 kommentarer:

Hannis sa...

Hehe, underbart!
Blir nyfiken på vad du målar förstås=))

Kramen Hannis

Home2tiny sa...

Ha, ha en av mina favoriter också. Kramisar Tina

Johanna Stålros sa...

Hihi söta du vilket gulligt inlägg;) Kram fina du